EKONOMIKA / Bydlení

CENTURY 21 nabízí home staging jako svou standardní službu
 
Autor / zdroj foto: CENTURY 21

CENTURY 21 jako první realitní síť v České republice začne svým klientům nabízet bezplatnou přípravu nemovitostí před jejich prodejem. Tzv. Makléřský home staging bude od 1. dubna standardní službou, kterou bude muset klientům zajistit každá kancelář v síti CENTURY 21.  Cílem služby je urychlit prodej nemovitosti za co nejvyšší možnou cenu.

"Byt, který není dostatečně uklizený, skříně a police jsou přeplněné věcmi a záclony či závěsy prostor zatemňují, dost těžko zanechá u kupujícího dobrý dojem. A ten je právě důležitý. Máme zkušenosti s tím, že home staging vzbuzuje u kupujících pozitivní pocit, představují si v bytě své věci, dokáží si tam představit svůj nový domov, prostě byt se jim líbí na první dobrou," vysvětluje podstatu služby Vladimír Kuliš, regionální ředitel sítě realitních kanceláří CENTURY 21 Česká republika.

Dobrý dojem už na fotografii

Podle něho musí zaujmout prodávaná nemovitost, která projde příslušnou úpravou, dokonce už na realitních serverech. "Základem služby Makléřský home staging je profesionální nafocení nemovitosti. Kvalitní fotografie, na které je čistý, uklizený a prosvětlený byt, totiž přivede na prohlídky mnohem více zájemců," tvrdí Vladimír Kuliš.

Jeho slova potvrzuje Hana Kovandová, ředitelka českobudějovické realitní kanceláře CENTURY 21 Stejskal. "Profesionálně zpracované fotografie dělají divy. Díky nim přijde na prohlídku několikanásobně více zájemců. Máme v kanceláři makléřky, které se na home staging specializují. Vyplatilo se nám investovat nejen do lepší fototechniky, ale i dekorativních předmětů. Klienti jsou spokojeni, jejich nemovitost prodáme rychleji," říká Hana Kovandová.

Rychlejší prodej za lepší cenu

"Se službou home staging máme velmi dobré zkušenosti. Už dva roky upravujeme všechny nemovitosti před jejich prodejem a díky tomu je dokážeme majiteli prodat dvakrát rychleji, ale hlavně za lepší cenu. Když totiž nemovitost vyniká již na internetu, zájemci přichází již s vytvořenou pozitivní představou a netlačí nás k nějakým slevám. Prodávající tak dostane za nemovitost cenu, kterou si s ním stanovíme a často dokonce i o něco vyšší," potvrzuje také Pavel Berka z brněnské kanceláře CENTURY 21 All Inclusive.

A další příklad. Makléři ze sítě CENTURY 21 se díky úpravě nemovitosti a kvalitnímu nafocení podařilo prodat dům u Třebíče již za 2 dny po vydání na realitním serveru. Makléř také navrhl majiteli zvýšit cenu nemovitosti. Hned první zájemce za dům zaplatil o 400 tisíc korun více, než požadoval prodávající!

Právě rychlý prodej za co nejvyšší cenu je podstatou služby, kterou by realitní kancelář měla svým klientům nabízet. Proto také síť CENTURY 21 zavádí službu Makléřský home staging pro všechny své klienty zdarma jako součást balíčku "The Gold Standard". Všichni makléři sítě CENTURY 21 obdrželi manuál, podle kterého budou novou službu nabízet a musí také projít školením, které pro ně pořádá centrála CENTURY 21.

"Od 1. dubna bude povinností každé kanceláře připravit nemovitost před jejím prodejem dle našeho manuálu a realitní kanceláře měly za povinnost se na tuto službu technicky vybavit. Ta povinnost platí pro nově nabrané nemovitosti od 1. dubna, u nemovitostí, které se dostaly k prodeji před tímto termínem, to bude záležet na jednotlivých kancelářích, zda službu svým klientům nabídnou. U větších nemovitostí a domů budou službu zajišťovat firmy, které se na home staging zaměřují a bude záviset na dohodě makléře s klientem, kdo tuto službu externí firmy uhradí," doplnil Vladimír Kuliš, regionální ředitel sítě realitních kanceláří CENTURY 21 Česká republika.

Autor / zdroj: PR

Reklama

Aktivní Dítě

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Partneři

Aguglia
Aktivní dítě
Maminčino koření
IP Polná
WWW design
trendhim.cz
Vitakraft
Koyo Bearings Česká republika s.r.o.